Publicerat 2012-07-31 08:05:03 i Allmänt
Jag har alltid älskat väskor (och skor). Jag vet inte riktigt vad det är som får mig att inte kunna somna på kvällarna, bara för att jag ligger och tänker på en viss speciell goding jag vill addera till min samling. Det är nästan lite av en sjukdom, en besatthet som är mer än underbar. Att gå från att sukta efter en väska till själva köpandet är som att alla mina drömmar blir besannade - jag är i dilerium. Jag förväntar mig inte att alla ska förstå men det är i alla fall så jag upplever det.

Nog om det. Jag har äntligen hittat en utbildning!! Modevetenskap 60 hp, 1 år på STHLMs Universitet. Jag planerar att eventuellt gå den år 2013 och sedan läsa till butikskommunikatör. Efter det är drömmen att driva en butik för exklusiva väskor. Då skulle jag kasta mig upp ur sängen varje morgon och aldrig vilja gå hem från jobbet.
 


Kommentarer
EmmaJohanna

Tack för komplimangen om armbandet! :) Älskar det! Det kommer från Lindex och kollektionen de hade med Gwyneth Paltrow, vet inte om de finns kvar än.. Kul att du ska läsa modevetenskap! Jag läste det 2009-10! Jätteroligt år :)

2012-07-31 @ 10:53:41
URL: http://emmasonesson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0