Publicerat 2013-04-24 08:20:45 i Allmänt
En gång ägde jag en speedy 35, men sålde den eftersom den mest stod som prydnad.

Det går rykten om att Louis Vuitton kommer att höja priserna på sina väskor för att attrahera mer välbergade konsumenter. De vill inte bli sedda som ett företag som massproducerar väskor med LV-loggan på och som vem som helst kan köpa, bara sådär.

Jag tycker detta är väldigt tråkigt eftersom att jag alltid har tyckt om Louis Vuttion. Jag betalar i första hand för kvalitet, utseende och funktionallitet. Visst betalar jag för exklusivitet också men nu snackar vi att de vill ligga i klass med Hermés, vilket är insane. Men men, jag förstår ändå lite hur de tänker.

Vad tycker ni?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0