Publicerat 2013-12-27 10:16:01 i Allmänt
Jag kunde verkligen inte sova igår, det var fruktansvärt! Jag låg och stirrade i väggen i flera timmar innan jag äntligen lyckades somna. Sånn tur är sov jag sedan hela natten, men ändå! Jag vill inte vända på dygnet!! Som det är nu somnar jag runt 01:00 och vaknar av att Eddie gnäller 09:30. Jag vill somna tidigare och vakna tidigare så att det inte blir så jobbigt sen när jag börjar jobba igen. Well, jag får helt enkelt fortsätta lägga mig tidigt och hoppas på det bästa.

I skrivande stund sitter jag med mina två hårbollar och ser på TV, skall strax fixa nått å käka. Ikväll skall vi ut och äta på Hard Rock Café, skall bli supermysigt! Vi firar en av mina närmaste vänner som precis fyllt år. Wonder what to wear...

Hejs sålänge! <3


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0