Publicerat 2013-12-29 09:16:11 i Allmänt
Blää! Mannen min har dratt iväg till jobbet. Själv ligger jag här som en tickande bomb med en ninja i magen. Jag är så redo för detta nu, jag vill inte vänta mer!
 
Bjuder på en bild från vårt bröllop i juli.
 
Fotograf: Nicole Henriksson - http://fotografnicole.se/
 
Att vänta såhär är något av det värsta jag någonsin vart med om. Det känns ju nästan som att jag har inbillat mig hela grejen - jag kommer aldrig att föda. Jag är ju van vid att bli misshandlad inifrån vid det här laget så det är ju vardag nu liksom. Tänk sen när han är ute... omg det måste va så sjukt jävla wierd! Helt plötsligt är det inget som rör sig därinne längre, men FY FASEN VA SKÖNT att få ha min kropp för mig själv igen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0