Publicerat 2013-05-06 13:13:58 i Allmänt
Faktiskt. Det är en sak som jag verkligen alltid har tyckt. Om man inte kan kombinera grejerna rätt så spelar det ingen roll ifall du har chanel eller liknande.

Jag handlar nästan alla min kläder på H&M, har en del grejer från Nelly, Zara och Ullared. Visst har jag en rosa Juicy mysdress men den har jag inprincip bara till och från träning.

Jag har aldrig gillat dyra kläder. Jag tycker att sålänge det är hyffsat bra kvalitet och det passar min kroppsfrom är det bara att slå till. Sen är det ett plagg från Ullared då kan man ju inte direkt förvänta sig att det skall vara lika fint efter 20 tvättar, men kläder är ju sånt man tröttnar på väldigt fort (eller i alla fall jag) och då är det roligare att ha en STOR garderob med massa budgetkläder än typ 2 par jeans, 1 kavaj och 3 baslinnen.

Det enda jag lagt mycket pengar på är min vinterjacka. Detta var tredje vintern jag hade en SVEA jacka, för de är så sjukt varma och bra kvalitet. Jag har bytt varje år, sålt på blocket och köpt en ny. Jag hade först en blå, sen en brun och nu en svart. Båda gångerna blev jackorna sålda inprincip samma dag som jag la ut dem. Super! Det är ett smart köp då man kan byta varje år för man går inte back värst mycket.

Dela gärna med er av era åsikter kring detta om ni har en stund till övers. Alltid kul att höra vad andra har för tankar och åsikter.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0