Publicerat 2013-11-22 12:49:00 i Allmänt
Frukost är utan tvekan dagens viktigaste måltid, en måltid som aldrig bör hoppas över.


Såhär sniigg är jag på morgonen. Brukar börja dagen med kaffe/te, juice, soyayoghurt, russin, havrefras/flingor och müsli. Nom nom. Ibland kör jag gröt och mackor med leverpastej istället. Alltid mannagryn, för det är så jävla goooott!!!
 
Haha man ser verkligen hur trött jag är. Om ni undrar vad det är för svarta band jag har på handlederna så är det seabands mot illamående. Jag får fortfarande brottas en hel del med både illamående och sura uppstötningar. Dessa och gaviscon är räddare i nöden!
 
Trevlig fredag allesammans!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0