Publicerat 2013-11-18 08:22:00 i Allmänt
Tänk.. För ett år sedan såg jag ut såhår.

 
Nu ser jag ut såhär:

 
Men men. Jag tivlar inte en sekund på att jag kommer gå tillbaka till det igen. Jag väger idag 63 kg. Jag vägde 61 kg när jag blev gravid. Jag har ätit SOM EN HÄST men det syns inte för fem öre. Antar att lillen vart hungrig hehe.

Det är skönt att jag inte är så stor. Tycker det känns tungt ändå med den här magen. Den är ivägen och jag vågar inte lyfta vad som helst längre eftersom jag då måste lyfta så pass långt framför kroppen och jag är livrädd att pajja ryggen. Den ska ju liksom bära upp både mig och lillen i 2 månader till. Jag kommer att göra allt för att den ska må så bra som möjligt. Styrketränar fortfarande, Bodypump 1-2 dagar i veckan och kör ett eller inget CX pass. Det är precis lagom. Mer orkar jag inte. Sedan promenerar jag en hel del, men det är bara för att jag får så ont av att sitta still för länge. Jag måste växla mellan att sitta, ligga och gå. Då mår min kropp som bäst. Ligger jag för länge får jag jätteont i ryggen och sitter jag för länge får jag jätteont inne vid höftbenet på höger sida. Samma sak om jag böjer mig ner för mycket. Så jag är livrädd för att böja mig. Går jag för mycket får jag också jätteont inne vid höftbenet. Så.. ja.. Det gäller att hitta balansen liksom. Kind of tricky.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0