Publicerat 2013-10-29 13:51:30 i Allmänt
Jag förstår inte, förut idag var jag superspeedad och överlycklig, nu mår jag skit och sitter mest å tycker synd om mig själv. Jag orkar inte med dessa humörsvängningar!!! Imorse ska vi inte tala om. Jag och min man satt i bilen och pratade och så blev jag skitsur för en liten småsak. Jag visade det inte så himla tydligt, men asså inuti var jag verkligen ARG. Jag fick stålsätta mig för att inte vara tyken så jag tänkte att det var bäst att jag bara satt tyst resten av bilfärden till jobbet.

Jag önskar att jag slapp må dåligt. Det jag bär på är det finaste som finns. Mitt barn. Trots det kommer det second thoughts every now and then. Asså, inte att jag inte vill föda mitt barn för det vill jag, mer än något annat!!! Det är bara så fruktansvärt jobbigt att vara gravid. Inte bara fysiskt utan även känslomässigt. Det råder fullständigt kaos inuti. Man vet knappt om man är glad, arg eller ledsen. Minus allt det är det helt fantastiskt. Jag längtar så himla mycket och det känns som att det är en evighet kvar tills jag äntligen får träffa min lille. Tills dess har jag en hel del att fixa. Ska börja göra om i lillens rum nu i helgen. Har bestämt exakt hur det ska se ur därinne nu. Åååååh det kommer bli SÅÅÅ fint <3

Bland annat denna kommer att finnas i hans rum:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0