Publicerat 2013-10-07 12:20:00 i Allmänt
Guuuuuuuuuuud vilken skön helg jag har haft. Har spenderat den hos mina kusiner tillsammans med min mamma och syster med massa god mat, skratt och mys! Kändes välbehövligt efter en lång jobbig period.


En liten Eddie som kikar fram under täcket på morgonen.


En stilig karl (NO TOUCH heeezz maaajn!)


En jag.

I veckan står träning på schemat och pyssel hemma innan det är fredag och då jävlar ska jag ut! Bara för att jag är gravid betyder det inte att jag tänker sitta hemma! Det blir en liten afterwork å sen får vi se vart det bär. Är jag trött så åker jag hem, men om inte så kanske jag drar ut, vi får se.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0