Publicerat 2013-10-01 16:02:30 i Allmänt


Magen växer för varje dag och bebisen lever rövare därinne. Jag är hungrig jämt och jag grinar och blir jätteupprörd för ingenting. Kroppen orkar inte längre gå ut och springa, men jag kämpar på med bodypump, CX och promenader så gott det går. Ryggen värker, ischias from hell och tröttheten är ständigt närvarande. Trots allt detta går jag runt och svävar på moln. Livet känns helt ok och jag har massa saker att se fram emot i höst/vinter.

Tänk att jag ska bli mamma. Alltså jag fattar det fortfarande inte. Jag tror inte ens att jag kommer fatta det när knodden ligger i min famn, typ "hallå, vems är detta? är den verkligen min??!!". Men jag lovar, sen kommer jag inte vilja släppa det lilla knytet en sekund. *MMMYYYY PRECIIOUUUUSSS!!!*
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0