Publicerat 2013-10-22 09:59:49 i Allmänt
Nu var jag hemma igen! Min weekend i London var helt fantastisk, men fan det tär på en gravid kvinna att springa runt 24-7, var helt död igår. Tur att jag tog ledigt en dag så jag kunde återhämta mig lite.

Har tyvärr inga bilder på det jag shoppade, men det kanske kommer sen. Tänkte i alla fall visa er lite godingar som finns för pre-order hos Nieman Marcus just nu:
Det hade ju inte var fel med någon av dessa just nu. Älskar färgen på Falabella Crossbody Bag, kallad "Hot Pink". YSL väskan (eller "SL"??) är ju mer klassisk, men ändå lite spejsad med mönstret på lädret.

Men nu lär det inte bli några nya väskor på läääänge. Mini ska ha kläder, skor å annat så det är bara att glömma sig själv för nu är det han som gäller.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0