Publicerat 2013-09-30 09:58:00 i Allmänt
Om än något utmattad och med en hel del smärta. Fick i helgen ischias from HELL. Inte roligt... Hade vart iväg och köpt blommor och grejer och skulle göra det fint hemma men då jäklar högg det till så jag fick typ köra tomtesteg och hålla i mig i väggar, dörrar, diskbänk och bord för att kunna ta mig runt. Men men... Å promenad med hundarna ska vi inte tala om. Jag skulle gå en promenad som tar ungefär lite mindre än en timme. Det tog 2 timmar och min rygg värkte så mycket att jag nästan bara ville ge upp, lägga mig ner på asfalten å gråta, men icke.

Fint blev det i alla fall.

 
Var även på Nille och köpte lite småprytlar som fick stå i hallen.

 
Älskar att fåglarna glittrar, så himla fiiint!!!! <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0