Publicerat 2013-09-18 13:00:00 i Allmänt
 
Bild från tidigare i år när min Del Rey äntligen hade anlänt!
 
Waah jag är så himla trött i skallen hela tiden. This baby is takin' all my energy! Nej men typ, jag äter seriöst mer än jag någonsin har gjort, sover mer å tränar inte lika mycket men ändå känner jag mig helt död. Jag äter järntabletter, 2 om dan, men jag kanske får öka till 3 i värsta fall? Får kolla med barnmorskan nästa gång jag ska dit, men det är inte förrän i oktober. Just nu är jag i vecka 22, går in i 23 på fredag. Bebis växer och sparkar massa därinne, speciellt om jag har ätit god mat haha. Mini verkar gilla socker med, då jävlar blir det fart därinne!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0