Publicerat 2013-09-10 13:26:00 i Allmänt
I lördags var jag på premiären av en riktigt färgsprakande show @ Göteborgsoperan tillsammans med en av mina bästa vänner. Vi hade jättekul och det var verkligen en show att rekommendera! La Cage Aux Folles var fruktansvärt rolig, exotisk och vacker på samma gång.

Såhär såg jag ut i lördags (Mammaklänning - H&M, Väska - Balenciaga, Ring - YSL, Armband - Pandora, Klocka - DKNY, Skor - Michael Kors):


Jag har fått upp smaken för att gå på sådana här tillställningar nu. Har redan börjat leta lite smått efter någon mysig julkonsert. Hittade faktiskt en - "En Stilla Jul" med Anders Ekborg. Det verkade supermysigt! Konserten hålls bland annat den 14:e december i Hagakyrkan kl 19:30. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0