Publicerat 2013-09-16 15:29:00 i Allmänt
Precis så känner jag mig just nu. Bläää. Hela den här dagen blev helknasig på grund av en incident från imorse. Det enda som fick mig på lite bättre humör var några väldigt välkomna små sparkar från mini därinne. Åh du anar inte hur lycklig du gör mig!!!<3

Idag ska jag träna CX efter jobbet, sen ska jag handla å sen ska jag inte göra ett skit. Det är early bed för den här damen, ut å springa på morgonen yaaaoo. Hoppas ingen tutar på mig imorgon eller skriker "GO GO GO!!!". Störande. Kan jag inte bara få ha min morgonrunda ifred utan att få massa kommentarer å dylikt?! Jag klarar mig fin fint ute i regnet. Det är ganska mysigt faktiskt, så länge man har tillräckligt med kläder på sig.

Blev ju lite sisådär med träningen förra veckan. Var sjuk 2 dar å sen blev det att jag var hemma i helgen. Gick iofs en mil igår. Aj min rygg!!! Sjukt att jag kan springa en mil utan problem, men när jag promenerar en mil, då börjar kroppen säga ifrån. Wiiiierd. Aja... Kroppen är en konstig sak...


Detta är jag, om några veckor haha:



Även om jag drar ner på träningen, kommer jag inte att sluta förrän kroppen säger stopp. Promenader lär det bli varje dag fram tills mini kommer ut, om nu inte det skulle hända något med mig så att jag inte klarar av att gå. Sen kommer jag väl att försöka göra bodypump, helst 2 gånger i veckan som nu, fast med mycket mindre vikter och inte alla övningar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0