Publicerat 2014-04-10 23:42:00 i Allmänt
 
Jag idag.
 
Det finns inget som gör så ont som att ta farväl av en familjemedlem. I det här fallet talar vi om en av mina håriga adoptivsöner - Eddie. Jag måste sluta blunda för det, men han mår inte bra i vår familj längre. Han vaktar mig och Ymer alldeles för mycket, han är jätteaggressiv mot Jonas och det blir dålig stämning och onödig stress för alla parter. Han skulle ha det mycket bättre i en familj utan barn, gärna hos pensionärer där tempot är lugnare och han kan få all den uppmärksamhet han behöver.
 
Jag ska lägga ut en annons på blocket snart. Jag har ingen stress att bli av med honom, för jag önskar inget hellre än att ha honom kvar, utan jag vill vänta tills det perfekta hemmet för just honom dyker upp. Jag tänkte inte sälja honom till ungdomar eller familjer med barn. Men vet du någon som är intresserad av en liten hund med ett stort hjärta, som har väldigt mycket tid över och inga andra hundar så är han/hon välkommen att höra av sig till mig...
 
 
(Det är den lilla hårbollen till höger)... :'(
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0