Publicerat 2014-02-09 11:00:51 i Allmänt





Ska iväg på kalas om en stund. Glider runt härhemma med en sovande bebis och mannen bänkad vid köksbordet med vår MacBook Air och kaffekoppen i högsta hugg. Från stereon hörs tonerna från Newkid och Ansiktet. Blir sjukt nostalgisk och tänker tillbaka på psykiskt plågsamma tider och galna partykvällar som kunde sluta hur som helst. Well, jag är sjukt glad att jag sitter där jag sitter idag. "Turbulens" är verkligen en passande låt för hur mitt liv var just då och "jag gråter bara i regnet". Och där blev jag avbruten av en bebis som vaknade. Men det gör inget, jag älskar mitt liv som det är just nu, vill inte ändra något. 

Hörs sen <3
XOXO



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0