Publicerat 2014-02-04 23:21:02 i Allmänt
Hinner inte äta, hinner inte gå ut med hundar eller ens knappt gå på toa för lillen vill ha tillgång till mamma ALL THE TIME! Om han inte ammar ska han sova på mig, eller jag måste i alla fall sova brevid, annars vaknar han nästan med en gång. Gud vad jobbigt det är när man vill tillfredsställa alla men man hinner ingenting. Vill hinna fixa mat till min man, mata bebis, gå ut med hundar, gosa med hundar, byta blöja och själv äta. Men jag hinner inget annat än att sitta eller ligga med en bebis i famnen. Kan inte med att låta honom ligga och skrika. Han vill ju till tutten hela tiden och jag vill ha en glad och nöjd bebis. Han kan ju liksom inte själv påverka sin situation annat än att signalera med sugande rörelser, smackljud, "skaka på huvudet" och skrika. Jag är iaf glad att Jonas är så förstående och gullig som hjälper mig med allt. Hade gått under annars!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0