Publicerat 2014-02-11 21:21:07 i Allmänt
Jag har gått och blivit det igen - sockerberoende. Under graviditeten slutade jag äta kakor och godis, jag var bara sugen på vanlig mat. Men nu... Jag äter mer godis och kakor än mat. Jag är så arg på mig själv för jag måste tänka på lillen, att han ska få näring. Det är så svårt att stå emot ibland men jag måste påbörja avgiftningen. Steg 1, köp inte hem godis för då äter jag bara av det hela tiden. Steg 2, förbjud inget, men gör smartare val. Är jag inte sugen på en kaka, ta ingen kaka, ta en frukt istället. Är jag sugen så ska jag ta en, men inte annars. Godiset är min största last, och glass. Guuud, jag älskar glass! Å kladdkaka, choklad å delicatobollar! Nu måste jag skärpa mig, för lillens skull. Någon som känner igen sig??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0