Publicerat 2014-02-13 11:41:00 i Allmänt



Efter frukosten tog jag med mig hårbollarna ut på en morgonrunda. Det snöade/regnade/haglade hela vägen. Men men, det finns inget dåligt väder - bara dåliga kläder! Dock önskar jag mig gärna lite sol snart, det är så himla mörkt jämt, även dagtid.
 
Sen jag kom hem har jag hunnit avnjuta en riktigt nasty fika, mazarin + glass + 72%ig ICA-choklad. Yummy in my tummy! Jag har i alla fall ätit upp allt godis nu så något mer onyttigt idag lär det inte bli. Hur ska detta gå?! Längtar tills jag är av med mitt sockerberoende igen. Lovar att det kommer bli lagom till påsk å sen är det kört igen haha. Well, alla har vi våra svagheter i livet. Jag röker i alla fall inte, jag snusar inte, jag knarkar inte och jag har inte druckit alkohol på 1 år. Så nån last måste jag ju få ha (utöver väskor och skor då).
 

Life iz goooouuwd.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0