Publicerat 2014-01-07 07:39:38 i Allmänt

Mannen min har åkt till jobbet och här ligger jag med magsmärtor. Jag är så trött på att må dåligt. Alla runt omkring ba "ah men du är så pigg å du som mår så bra och är så vacker som gravid"... BULLSHIT!!! Jag mår SKIT och känner mig som en valross, men när man träffar folk kanske det inte är läge att sitta och klaga och rabbla upp all negativ skit för det känns så tråkigt att förstöra stämningen. 

Det är inte rosor och gröna ängar att vara gravid. Det är hemskt påfrestande för både psyke och kropp. Folk målar upp en förskönad bild av graviditeten. Jag vill inte vara den som är negativ, för jag är annars en väldigt positiv människa, men att vara gravid är INTE kul.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0