Publicerat 2014-01-27 15:44:53 i Allmänt
Jag har alltid haft jättesvårt att tycka om mig själv men jag har, tack vare att jag varit omringad av massa underbara peppande människor, börjat göra det på senare tid. Jag har även accepterat att jag är jag och jag struntar i vad andra tycker om det. Jag gör det som JAG mår bra av. Ingen vet bättre än mig hur jag ska ta hand om mig själv. Jag vet att jag är bra på en hel del saker, sämre på andra. Man kan inte vara bäst på allt. Det viktigaste är att man inte jämför sig med någon annan. Detta är jag, mitt liv handlar om MIG. Om det är någon jag ska tävla emot så är det mig själv och ingen annan.


Här är en bild på mitt öga när jag ligger i soffan. Jag älskar mina ögon och jag tycker att de är jättefina. Jag gillar verkligen bruna ögon, djupet liksom, men mina ögon är blå/grå. Är jag deppig för det?! HELL NO!! Jag är såå glad för mina fina blå/grå ögon, jag skulle aldrig byta ut dem!!

Älska dig själv! Det är en viktig pusselbit för att få ihop det till ett lyckligt liv!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0