Publicerat 2014-01-27 13:42:00 i Allmänt
Jag har tänkt mycket på hur det kommer att bli med hundarna sen när lillen är ute. Jag vill ju absolut inte att de ska komma i skymundan bara för att jag har ett litet barn att ta hand om. Jag kommer att göra allt för att ge dem min uppmärksamhet så fort jag får tid över. Att se sina hundarna ledsna är det värsta som finns. Det känns som att de redan är lite ledsna eftersom jag är så tråkig och max orkar gå 30 min långa promenader och knappt leka med dem. Men vi gosar massor varje dag och jag försöker se till att de får följa med överallt dit vi åker så att de inte tycker vardagen är alltför trist. Jag kan inte tänka mig ett liv utan djur. För mig är de familjemedlemmar och jag har ansvaret för att ge dem ett tryggt och lyckligt, men samtidigt spännande och roligt, liv. Mina hundar är det bästa som hänt mig och jag är stolt att få äran att se till att de har det bra.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0