Publicerat 2014-01-07 14:10:21 i Allmänt
 
Jag har precis sett första avsnittet av "The Carrie Diaries" och den verkar jättebra. Precis en sån serie jag behöver just nu. Jag lär ju inte ha så mycket annat att sysselsätta mig med med tanke på att kroppen varken vill eller orkar, så det blir soffläge 24-7 from now on.
 
Gud, jag minns knappt när jag såg på en serie senast. Jag kollar ju nästan aldrig på TV, eller om jag gör det så slötittar jag bara på nån skit så att man inte behöver känna sig fast utan kan stänga av och gå därifrån när som helst. Jag vill inte vara beroende av någon serie eller att behöva bänka sig en viss tid. Jag vill leva IRL, träna, vara ute med mina hundar, träffa vänner och vara ute på stan. Jag är inte soffliggartypen, så this is FUCKING KILLIN' ME!!!! Aja... så fort lillen är ute har ni lattemorsan här!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0