Publicerat 2014-01-14 17:06:50 i Allmänt
Allstå.. Vi har i dagsläget 2 barnvagnar, en Brio Happy Kombi 2010 och en Teutonia Spirit. Båda är jättebra vagnar enligt recensioner på internet men jag börjar mer och mer känna att de är SÅÅÅ klumpiga. Vi har ju inte ens fått lillen till världen än, men med tanke på hur mycket jag kommer att springa omkring i stan och åka buss känns det inte speciellt kul att ha en BAUTA vagn på bussen. Dessutom har vi inte plats i bilen eftersom vi har en hundbur i bagaget. Jag vet ärligt talat inte hur vi ska lösa problemet om vi inte köper en till lite nättare vagn.

Jag hittade en Crescent jag gillade och den kostade runt 3000 kr ny. I så fall får vi sälja en av de vagnarna vi har nu för vi behöver verkligen inte ha 3 st. Om någon är intresserad av en Bio Happy Kombi 2010 svart, hör av er!! Säljes för 1000 kr inkl allt.
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0