Publicerat 2014-07-21 14:11:00 i Allmänt
Ibland känns allt bara så jävla hopplöst. Om man inte har pengar kan man inte göra någonting. BAJS. Jag vill köpa ett hus, inte något jävla mansion, men ett hus som rymer min lilla familj och som gärna har en FET klädkammare. För att kunna göra detta behöver man en halv miljon. Jag har 50 000 kr i garderoben (väskor hehe) men det är en fis i rymden jämför med en halv mille. Asså ska man behöva lägga undan 10 000 kr i månaden i typ 5 år bara för att kunna ha råd med ett hus?! Alltså, 10 000 kr... I FEM ÅR! Fattar ni?! Fast egentligen borde det inte vara något problem för oss. Men då måste jag sluta köpa väskor. Yes, you heard me. Eller i alla fall inte röra husbudgeten och i så fall spara aslänge innan jag kan köpa en ny. Håller på å sälja några nu med som jag tyvärr inte har använt så mycket som jag trodde att jag skulle göra. Ni hittar dem här: http://www.blocket.se/goteborg/ORIGINAL_Michael_Kors_och_Marc_by_Marc_Jacobs_54992267.htm?ca=15&w=2
 
Bajs...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0