Publicerat 2014-06-11 21:02:03 i Allmänt
Yes, thats me! Jag brukar skämta med Jonas och säga att "nu har crazy cleaning-lady" vart i farten igen, för sooom jag plockar. Asså jävlar jag har ögon som en rovfågel. Minsta lilla bös är väck på mindre än en millisekund. Jag ser ALLT. 

Sen älskar jag att pynta i hemmet med. Allt skall stå PERFEKT. Det skall vara "ordning i o-ordningen". Ligger det t ex en hög med papper på bordet ska det inte ligga så alla hörn spretar åt olika håll. Det skall ligga perfekt och proportionerligt och även jämtemot bordskanten. Kalla mig störd om ni vill, men jag får panik annars. Allt måste va perfekt.
 

And... Aaah this bag... "To me - YOU are perfect!" <3 (riktigt slemmigt citat från någon film)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0