Publicerat 2014-06-08 21:21:00 i Allmänt
 
Fullspäckad helg, minst sagt! Jag har vart ute för första gången sedan jag blev gravid, vilket är mer än 1 år sedan (yay, pardeeey!). Det var supertrevligt men jag längtade hem till lillen väldigt mycket sista timmen. 
 
Idag har vi vart på kalas hos Jonas systerdotter. De bor också i Lerum så vi promenerade dit i det fina vädret, det tog typ 45 minuter. Varmt och skönt var det. Väl framme bjöds det på grillat ute på terassen och kaffe på det. Trevligt, trevligt.
 
Imorrn är det back 2 business, jobb, jobb! Ska faktiskt jobba 3 dagar nästa vecka, måndag, tisdag och fredag. Men det blir roligt, jag älskar mitt jobb! Wiie!
 
Sedan har jag en liten surprise 4 you guys ;) Ni som känner mig anar säkert redan vad det är... Kika in imorgon eller i övermorgon så får ni se!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0