Publicerat 2014-06-11 11:21:46 i Allmänt
Jaaa jag vet att jag är tråkig, men det blir roligare här snart, jag lovar! Sitter och väntar på UPS i skrivande stund. Har vart uppe och promenerat mellan 06:30-07:30, sedan däckade jag medan jag ammade lillen, vaknade 11. SÅÅÅ SKÖNT! Men FAN va UPS är sega.. Först satt mitt paket fast i fucking Deutschland i typ 2 dar, sen så gick det undan å plötsligt var paketet i Mölndal. Nu står det "Molndal, Sweden - Destionationsskanning" och "Information om planerad leverans är inte tillgänglig för närvarande. Vänligen återkom vid ett senare tillfälle". RÖÖÖÖV jag vet att paketjäveln kommer att komma idag. Det är det som är så jobbigt med UPS. Man måste va inne hela dan för att kunna ta emot det jävla paketet också. DOOOH! Varför tror du jag var ute å gick innan kl 8 på morgonen? Jo för sen är jag stuck here tills paketet kommit.
 
Men, innehållet... Den som väntar på något gott, den väntar ALLTID för länge!
 
XOXO
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0