Publicerat 2014-06-11 13:51:00 i Allmänt

Jag har precis städat hela lägenheten och sitter nu bänkad med datorn, godis, kaffe och den nya limited edition Provivan med mynta ( SÅÅÅ GOOOTTT!). Vad vore livet utan god mat och dryck, helt ärligt! Ok... Hade jag fått välja mellan att ha Ymer och att aldrig mer få äta kladdkaka eller att få äta kladdkaka varje dag (som nu) och inte ha Ymer.. Ja då vet ni ju.. Jag hade valt kladdkakan! ;) Hahah näääe aldrig!!!! Min bebbe å jaah <3
 
Ingen skymt av UPS ännu, COME ON FFS!!!! Vill ha mitt paket, NUUU!!!

Just det, det jag skulle säga, som var anldeningen till rubriken ovan... Förut, när jag städade så låg det en bok på golvet. Varken jag eller Jonas läser, och den låg inte där imorse. Jag hade städat undan alla böcker för ett tag sedan, men nu låg den där, mitt på golvet framför mig. Boken som låg på golvet var "Vingklippt ängel" av Berny Pålsson. Inte lite creepy. Men jag vet redan att vi inte är ensamma i den här lägenheten. Det är någon som alltid är här med oss, som "alltid håller ställningarna" haha nej men. Jag vet att det är en tjej/kvinna. Jag känner det på energierna. Jag vet bara inte vem hon är. Men, nu måste jag ju läsa den här boken som hon lagt fram åt mig, fastän jag aldrig läser... Well, ska bli intressant det här...
 


Kommentarer
Hoshi

Obs, triggervarning på den där! Sjukt bra men riktigt sorglig :(

2014-06-11 @ 20:46:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0