Publicerat 2014-03-20 18:07:23 i Allmänt
 
Älskling och jag! <3
 
Idag har jag haft fullt upp med tvätt och disk och sen har jag hunnit gått en långpromenad med. Hundarna är inte hemma så jag har inte behövt anpassa mig efter det, vilket är sååå skönt! Inte för att jag inte vill ha hundarna här, men det är ett stressmoment att allt ska klaffa. Hundarna måste ju ut efter en viss tid och helst ska lillen vara nyäten och vilja sova i vagnen, vilket inte alltid är det lättaste eftersom han inte direkt har några rutiner. Men men, jag brukar få det att funka ändå, även om det ibland slutar med en hungrig mamma, skrikande bebis och hundar som fått vänta jättelänge på att gå ut.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0