Publicerat 2014-03-20 11:12:00 i Allmänt
Okej, nu är det så att jag får tillbaka ganska mycket på deklarationen, which means att min Chanel är inom räckhåll!! Nu återstår bara... Klarar jag att spara varje månad så att jag kan köpa den innan år 2014 är slut? Jag har lagt om min ekonomi så jag kommer från och med nu ha ca 2000 kr mer i månaden. Om jag sparar dessa har jag råd med min Chanel i November. Men då tänkte jag även införa köpstop, mest för att testa mig själv inte för att jag behöver göra det, endast saker till Ymer får jag lov att införskaffa. Gosh, hur ska detta gå?! Jag måste hålla mig sysselsatt så att jag inte "råkar" klicka hem något eller spontanköpa något i någon butik.
 
HELP ME! Peppa mig nu!!
 
*keep it toghether, keep it together, keep it together...*
 
 
It's so perfect I'm gonna die!!!! Fast jag tänkte ha en mycket mindre modell än den på bilden. Det räcker med en liten. <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0