Publicerat 2014-05-07 11:15:52 i Allmänt
Jag vet... Men jag har inte haft varken tid eller lust för bloggen. Jag vill inte skriva för skrivandets skull, jag vill skriva för att jag känner för det. Det skall inte bli ett "måste". Sen tror jag att jag är lite rädd för att folk ska döma mig lite alltför mycket utifrån den här bloggen. Jag delar ju med mig av det jag brinner för allra mest, dvs min son, väskor, hundarna och jobbet. Det kanske kan tyckas enformigt att läsa om, men jag vill inte bli alldeles för personlig, jag vill inte att folk ska komma för nära inpå mig, hitta mina svaga punkter. Jag har blivit utsatt för näthat tidigare, jag vill inte att det skall hända igen. Det var en gång för längesedan när jag höll på med msn grupper. Jag hade några tjejer som hjälpte mig för att hinna med allt eftersom det var ganska tidskrävande. Dock påstod plötsligt en tjej att jag hade snott texter från en av hennes grupper, men så var inte fallet. Texten hon talade om fanns på min sida, men det var en av mina admins som hade snott texten, inte jag. Självklart förstår jag att hon trodde att det var jag, eftersom jag "ägde" sidan. Jag började bli trakasserad på mejl och på msn. Jag vara bara 11-12 år och tog åt mig av vartenda ord som skrevs. Jag kan vara glad som har en underbar familj som stöttade mig när detta hände, det var verkligen inte roligt. Idag är jag äldre och vet bättre än att bry mig, men ändå... Jag vill inte att någon ska komma och klanka ner på mig och de val jag gör i livet. Därför vågar jag inte riktigt öppna mig helt här.
 
Nu till något lite roligare! Shoppade på Ebay häromdan, look what got here yesterday!
 
 
 
Hahaha SÅHÄR glad är jag!!

Sen ville jag visa er hur fint det har blivit i vårt kök med! <3

 
Vaxduk från Nille och tavla + taklampa från IKEA. Bättre bilder kommer senare.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0