Publicerat 2014-09-12 22:18:00 i Allmänt
... Men facebook är som min blogg typ. Lägger upp allt där, fast det är ju mest bilder och så och nån statusuppdatering här och där.

Idag har jag vart ledig och umgåtts med Ymer och djungeldjuret Hugo. Han är verkligen ett djungeldjur nu då han typ slutat lyssna på vad man säger till honom sen han började följa med oss till stallet. Han är alltid lös där och då försvinner han iväg på äventyr innan man hinner se vart han tar vägen. 

 
Min fina kille idag efter ett träningspass i ridhuset. Drog till stallet direkt när jag Jonas kommit hem från jobbet.


När jag kom hem fortsatte jag att mysa massa med lillen. Han var med om lite drama tidigare idag då han trillade ur vår dubbelsäng och for i golvet. Jag hade vaknat av honom imorse och så tog jag upp honom för att amma i sängen och somnade, naturligtvis. Det var då han bestämde sig för att sängen inte räckte och ja... Jag blev helt förstörd såklart och skakade av gråt. Ringde 1177 och sköterskan jag pratade med lugnade mig. Han verkar inte ha mått dåligt mer än att han nog fick sig en chock när det väl hände. Älskade barn <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0