Publicerat 2015-04-05 22:54:08 i Allmänt
Ibland blir jag bara så arg och ledsen på lillen. Han är inne i en trotsperiod just nu, han kastar saker och lägger sig på golvet och "strejkar". Han skriker konstant när det bara är vi 2 hemma, alla tror att han är en liten ängel men de skulle bara veta. Jag antar att det är bara för att jag är mamman, så får jag ta all skit. Well, när han är ledsen är det iaf alltid mamma som gäller så något bra måste jag ju göra iaf hehe.

Ibland vill jag själv bara lägga mig ner och strejka jag med, men han är utan tvekan världens sötaste och mest fantastiska unge och jag skulle aldrig byta honom mot något i hela värlen! <3 
 

Vad vore jag utan dig, min son.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0