Publicerat 2015-04-24 18:12:00 i Allmänt

Ja det är väl vad de flesta vill kalla sig. Multitaskande gravid, snart 2-barnsmorsa som tränar massor, äter bra, är den perfekta mamman... HAH! Det är det SISTA jag vill kalla mig. Jag tränar inte för att va duktig längre, jag tränar för att det är KUL och jag äter VAD FAN JAG VILL. Jag har aldrig varit så lycklig som nu, just för att jag inte BRYR MIG. Jag tar dagen som den kommer och gör det kroppen säger åt mig att göra. Fler borde göra så, sluta följa alla ideal, var er själv och gör det som är kul och ät/drick det som är gott. Skit i om det är måndag eller lördag. Vill du ha ett glas vin, TA DET. Vill du äta godis, GÖR DET. Har du pengar och vill ha något - KÖP DET.

YOLO. 

Borde tatuera in det.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0