Publicerat 2015-04-07 19:05:00 i Allmänt
Ibland gör graviditeten sig påmind. Hu va trött jag blev helt plötsligt. Det blev pizza till middag i alla fall, dock inte från den pizzerian där vi blev matförgiftade ifrån. Gott var det i alla fall! Hawaii med pommes å extra ananas <3
 
Nu ska vi spela TV-spel och sen hade jag väl egentligen velat se Svenska Hollywoodfruar hehe. Vi får se om Jonas går med på det. Well, han tvingar ju mig att se hockey så varför skulle jag inte tvinga honom att se på mina program? Jag kollar ju egentligen aldrig på TV så det är inprincip alltid han som väljer program. Sitter väl ner i max 15 minuter innan jag reser mig igen. Springer alltid runt och plockar å grejar med allt möjligt annat hela tiden.... Kan inte sitta still...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0