Publicerat 2015-04-21 19:21:00 i Allmänt
 
Världens sötaste lille skitunge som mot slutet av promenaden var väääldigt gnällig och trött. Men jag förstår honom, han är alltid helt slut efter dagis så det var bums i säng när vi kom innanför dörren.

Idag har jag ÄNTLIGEN fått sålt min telefon. Jag fick tummen ur röva och la ut den på blocket vid lunchtid. Jag blev TOTALT nerringd och nermailad så jag var tvungen att sluta svara i telefon tillslut. De som köpte den kom direkt efter jobbet så då kunde jag ta bort annonsen. PUH! Hur som helst hoppas jag att den nya ägaren blir nöjd med sin nya iPhone 6 Plus. Den var jättebra, men alldeles för stor för mig och opraktiskt eftersom den inte rymdes i mina mindre väskor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0