Publicerat 2015-04-24 10:08:00 i Allmänt

Morrn mooorrn! Nu sitter jag här och laddar för att åka till gymmet. Man får passa på när man har semester, sen nästa vecka kommer jag väl inte att hinna pga flytten. Kommer va helt jävla död.

Var ute med Hugo nyss innan så att han är ordentligt rastad när jag åker. Grannen har hämtat sin sommarbil, en riktigt fräsch Ferrari. Har sett honom ha både en vit och den här röda. Hade inte vart fel att få åka med en sväng i den hehe.

 
Påväg tillbaka hem tog jag en bild på vårt/våra hus. Det är flera hus som är byggda som i en cirkel. Även om vi bara flyttar upp för backen och jag kommer att gå förbi dem nästan varje dag kommer det att kännas tomt och konstigt. Vi kommer att ha bott här i exakt 2 år dagen vi flyttar, vi flyttade in 1:e maj 2013. Jag har vart med om så mycket under tiden jag bott här, det är helt sjukt. Nästan som ett helt liv i sig.

 
Vi bor just nu, i en vecka till, i den lägenheten som ligger längst bort i änden till vänster, högst upp.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0