Publicerat 2015-04-19 12:50:00 i Allmänt
Men det har vart så jäkla fullt upp hela tiden, hinner knappt med mitt liv.

Här är iaf en bild på vad jag hade på mig igår när jag skulle på middag och sedan till Alcazar på Rondo:
 

Comfy wedges från Jeffrey Campbell, klänning och "skinnjacka" från H&M + en sjal från kappahl och såklart min Dolce Gabbana.
 
Idag har jag ingen energi för 5 öre och det känns som att allt jag gör sker i zombie-mode. Har trots det hunnit med att promenera i solen, handla flyttlådor på jula (vi har redan hunnit packa slut på alla), stekt pannkakor till familjen och tagit hand om massa disk. 

Nu ska jag vila en stund medan Ymer sover. Borde sova jag med, den här ungen i magen suger upp all min energi.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0