Publicerat 2015-08-05 16:03:31 i Allmänt
Ja, jag känner redan paniken. Andra dagen hemma utan Jonas och jag lyckades ta mig ut på en promenad med båda ungarna i den nya vagnen. Helvete va varmt och tungt det var. Promenerade på grusväg och det var kanske inte det mest ultimata underlaget, vagnen ville hela tiden gira åt vänster, men men. Min kropp mår pyton av all stress och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Varje dag som kommer nu kommer enbart handla om att överleva. Jag avskyr verkligen att vara mammaledig. Jag kan inte förstå hur folk kan tycka om det, jag mår sååå dåligt av det. Hade jag bott någonstans med hiss och kanske lite mer centralt hade det nog vart lite roligare men nu är allt så jävla bökigt så fort man ens ska ut på en liten promenad (Jävla trappor!!!).

Kommer aldrig klara 8 månader, då kommer jag hamna på psyket...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0