Publicerat 2015-08-09 20:25:00 i Allmänt
 
Åh, tänk att detta är MITT barn. Jag kan knappt fatta det. Det är snart 3 veckor sedan hon kom till oss, världens finaste tjej!! <3 Det har vart 3 tuffa veckor men vi har klarat oss igenom det och nu blickar vi bara framåt!
 
Ja idag då... idag har jag faktiskt tränat!! Woho första gången på 7 veckor typ. Jävlar va klen jag har blivit hehe, men äsch det gör inget, jag tränar inte längre bara för att hålla mig stark utan det ska främst va kul! Om jag inte känner för att träna avbokar jag det alltid. Jag tror det är viktigt att man lyssnar på kroppen och gör saker för att det är roligt och inte för att man "måste". Precis så känner jag med ridningen. Jag älskar varje sekund, det blir aldrig tråkigt. Jag tröttnar aldrig. Inte heller på att greja i stallet. Ja, jag TYCKER OM att mocka, det är som terapi. Man kan stå och filosofera i lugn och ro medan man gör det fint och fräsch för hästen.
 
Men nog om det. Nu ska vi glo film. 
 
Hejs!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0