Publicerat 2015-08-20 15:54:51 i Allmänt
 
Bild från min födelsedag, 18:e augusti.
 
Jag kommer inte ihåg just nu vad det där läppstiftet heter men det är från Chanel i vilket fall. Den röda nyansen är helt perfekt och det sitter jättebra och jättelänge. Man kan dock bli lite torr på läpparna av det så om man vill skulle man ju kunna ha lite tunt lager med läppglans på med.
 
Idag är jag asa-sketa-trött, fick inte mycket sömn i natt. Jisses vilken ilsken liten bebis. Jaja, jag försökte kolla på film i alla fall, har försökt nu i 2 nätter men somnar alltid. Tror att jag har lyckats ta mig igenom halva men det återstår att se ikväll hehe. Tredje gången gillt!! Filmen heter förresten "I, Frankenstein" och den finns på Netflix.
 
Kramizz <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0