Publicerat 2015-08-15 11:51:00 i Allmänt
Yes! Today is the day som jag ska ta mitt första glas rosé på vår nya balkong. Jag har sett det framför mig så länge men det har inte hunnit bli av, det har vart så kallt. Ska strax iväg och handla med syrran som kommer hit vilken sekund som helst å sen får vi mer besök.
 
Tänkte laga veganskt till middag, vill prova den nya veganfärsen. Hoppas den finns på vår ICA nu bara. Har kommit fram till att jag typ inte gillar kött längre. I alla fall inte i stora mängder. Jag smakar gärna men vill inte ha kött på tallriken egentligen. Dock kommer jag inte att gå över till "The vegan side" jag äter vad jag vill när jag vill. Har ägg i mycket jag lagar/bakar och sen tycker jag det kan vara gott med någon tugga kött bara. Det enda jag verkligen gillar är lax, eller ah fisk i allmänhet, det kan jag äta för det gillar jag. Men kyckling, gris, nöt... nej det är inte gott längre. Konstigt men sant..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0