Publicerat 2015-08-08 20:48:00 i Allmänt
Alltså, tro inte att jag är en lat jävel som bara klagar hela tiden, för så är det inte! Jag gör allt för mina barn men det är PÅFRESTANDE att vara småbarnsförälder. Man får liksom aldrig en paus. Jag kan aldrig någonsin slappna av för jag måste hela tiden passa upp på barnen och se till att de har det bra. Jag gör gladeligen detta för det är helt fantastiskt att vara mamma, mina barn är de absolut bästa som hänt mig!! MEN känslan av att vara otillräcklig och just det att man aldrig får en sekund ifred kan göra vem som helst galen. Fråga vilken mamma du vill så får du se.
 
 
Ymer efter att ha ätit björnbär tidigare idag hehe. Ser så oskyldig ut. <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0