Publicerat 2015-08-15 22:37:50 i Allmänt
 
Den här bilden tog Jonas polare när jag och min syster var iväg och handlade mat tidigare idag. Så himla mysig bild!!! Jonas är verkligen en grym pappa, jag är lyckligt lottad som har en sån fantastisk man!! <3
 
Middagen blev gööör god. Tog tyvärr inga bilder på den, har fan stressat som ett as hela dagen. Jag fick amma medans de andra åt så ja, lite kaotiskt. Men men, de andra gillade det också så jag lyckades ju i alla fall med mitt påhittade recept. Det serverades veganfärs blandat med vita bönor, krossade tomater, mango och koriander sen dessutom en linsröra i ica basics pastasås med solrosskott, couscous, hummus, rostade solroskärnor och en STOR sallad. Så himla gott, jag älskar att ha många olika saker på min tallrik! <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0