Publicerat 2015-12-01 14:35:00 i Allmänt
 Jag saknar er!!!!! Jag har haft lite bloggpaus och koncentrerat mig på familjen och plugget. 

Ja sedan sist, vad har hänt.. Jo, Ullared i fredags, en skadad fot (som ni vet, jag ramlade i badrummet) så har vart å röntgat den. Sån tur var var det ingen skelettskada utan det var bara mjukdelarna som hade tagit stryk. Har hoppat runt på kryckor i någon vecka men nu kan jag äntligen gå hyfsat normalt igen även om det gör ont ifall jag försöker gå lite snabbare än normalt tempo.

I lördags hade vi vårt årliga julbak här hemma hos mig och det var verkligen SÅÅÅ mysigt! Tiden gick alldeles för fort! <3 Har hunnit baka hur mycket som helst i år haha - lussebullar, vörtbröd, pepparkakor, knäck, julgodis m.m. Herregud! Får köpa fina brukar så att jag kan ge bort lite för jag får knappt plats med det hehe.

Sen har jag ju pyntat hela lägenheten hehe, jag älskar julpynt!! Ni har ju redan sett bilder på sovrummet, har iofs lagt till lite mer pynt men här kommer lite bilder på min pimpade garderob - Christmas Edition. ;)

 

<3<3<3

Är nästan klar med alla julklappar med, i alla fall de största/svåraste. Vet vad jag ska köpa till resten med men har bara inte tagit mig iväg och handlat grejerna bara. Men men, ingen stress! Tentainlämning denna veckan med! Är klar inprincip, ska bara kolla igenom å ändra lite småsaker innan jag lämnar in. Tänkte skicka in det på torsdag redan för vi åker till Stockholm sen hela helgen och då vill jag inte ha tentan hängande över mig utan jag vill koncentrera mig på att umgås med nära och kära och bara ha det mysigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0