Publicerat 2015-02-02 18:42:03 i Allmänt
OMG, var inne på Dessies blogg nyss. What?! Lergigan som lugnande och ångestdämpande?! Hade jag ingen aning om. Jag käkar 3 st om dan för mitt fruktansvärta illamående, men två kanske kommer upp... Jag tar ju dem i samband med måltid och ibland vill inte maten stanna, tyvärr. Eller väldigt ofta. Har ständigt ont i huvudet pga vätskebrist, tänderna känns konstiga med efter all magsyra. Jag bara önskar att något funkade. Har haft seabands 24-7 + tagit lergigan men inget hjälper. Ska träffa en läkare om någon vecka om se om det går att fixa något annat som kan hjälpa mig för vissa dagar klarar jag knappt av mitt arbete eller att ta hand om min son. Hoppas verkligen det finns NÅGOT som hjälper!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0