Publicerat 2015-02-24 20:37:29 i Allmänt

Hahah skämt åsido. Har precis tryckt lite paj och godis. Halsen bränner som bara attan - GÖTT E D. Eller inte...

Orkar inte lägga upp bilder på väskorna idag så det kommer kanske imorrn eller senare i veckan. DENNA VECKAN i vilket fall ;) ska bara lägga ut dem på blocket med sen... Måste bara förbereda mig mentalt på det, att få sms och mail hela tiden med skambud och folk som ska ha å sen inte ha... VILL DU HA FEJK ÅK TILL THAILAND. Men jag tycker inte att man ska köpa fejk. Jag älskar designen och betalar för den, jag vill även att han/hon/de som designat väskan skall fortsätta designa fler väskor DÄRFÖR KÖPER JAG ENDAST ÄKTA. T ex, med konst eller liknande, man vill väl gynna konstnären? Eller en fejk Mona-Lisa kanske inte vore fel höhöhö.

Nu ska jag snart lägga mig. Är sååå trött. 

Tack för att ni orkar läsa om mitt liv och mina tankar. Jag är lite halvt galen, men jag står för den jag är ;)
 
Puss och godnatt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0