Publicerat 2015-02-18 19:56:20 i Allmänt
Jag säger bara en sak. ALLT GÅR - bara du själv vill. Det finns ingenting, bara du själv, som kan stoppa dig. Jag älskar mitt jobb och jag vill se "mitt företag" växa och jag vill växa med det. Jag är beredd att ge allt för att se det hända. Om det så innebär övertid, helgarbete, jobb sent på kvällen you name it. Jag brinner för det jag gör - bästa möjliga kundservice. Jag älskar att jobba med kunder, för det är ju tack vara dem företaget faktiskt existrar! Det är klart att man ibland tycker att det är mycket samma frågor och så men det finns alltid en och annan där "to brighten up your day". De som har haft mest problem, det är oftast de som är de mest nöjda kunderna, när de väl fått rätt service. De kommer att prata bra om företaget och fortsätta göra affärer då de VET att här får man minsann riktigt bra service, så vad gör det om något litet problem skulle uppstå? De fixar ju allt ändå!

Sen en annan viktig grej att ha i bakhuvudet är att det finns inga problem som inte går att lösa, det gäller bara att hitta rätt sätt att lösa dem på. Tyvärr finns det ju folk som direkt när de stöter på ett problem ba "Det här går inte", ne tro fan att det inte går då! SE SAKER PÅ ETT ANNAT SÄTT, SE MÖJLIGHETER, ANVÄND ALLA VERKTYG DU HAR.

Lite kvällspepp så där bara...

Kram på er trogna läsare <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0